Strefa Wystawców

Wystawa towarzysząca wykładom i warsztatom to idealna forma reklamy pozwalająca na bezpośredni kontakt z klientem, nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, prezentację produktów i usług, i co najważniejsze rozpoczęcie nowej długoletniej współpracy.




Wiedza i szkolenia


Podczas Food Interactive Days stawiamy na interaktywną komunikację, wiedzę i relacje - decydując się na stoisko targowe, mają Państwo nie tylko możliwość zaprezentowania oferty, ale również przeprowadzenia pokazów i szkoleń na wynajętej powierzchni, zaprezentowania działania produktów i przekazania wiedzy klientom jak najefektywniej korzystać z urządzeń czy systemów. Dajemy okazję do przeszkolenia obsługi, która będzie używać zakupionych produktów, co dodatkowo przełoży się na zainteresowanie klientów nawiązaniem z Państwem współpracy. W końcu nic tak nie działa na wyobraźnię odwiedzających jak prezentacja, która pozwoli na zrozumienie korzyści płynących z oferowanego produktu.




Goście wydarzenia, czyli z kim będą mogli się Państwo spotkać

Szeroka kampania Food Interactive Days skierowana jest do restauratorów, hotelarzy, właścicieli obiektów gastronomicznych i wypoczynkowych, przedstawicieli branży HoReCa na północy Polski. To właśnie podczas tego wydarzenia nasi Goście będą mogli skorzystać z licznych warsztatów i szkoleń skierownych do sektora gastronomiczno-hotelarskiego, a przede wszystkim skorzystać z prezentacji i pokazów na stoiskach oraz spotkać się z Państwem w ramach specjalnego programu Business Matchmaking.


program Business Matchmaking - dowiedz się więcej>>




Harmonogram szkoleń


Aby ułatwić Państwu zaplanowanie pokazów i warsztatów, które zachęcą zwiedzających do korzystania z prezentowanych produktów, udostępniamy specjalny harmonogram szkoleń. Wszystkie informacje, o które uzupełnicie Państwo harmonogram takie jak planowane godziny prezentacji, nazwiska doradców merytorycznych, którzy będą firmę reprezentować, opisy produktów dostępnych na stoisku będą promowane na stronie internetowej Food Interactive Days. Informacje o Państwa prezentacjach zostaną rownież rozesłane w newsletterach i reklamowane w ramach programu szkoleń, by przyciagnąć jak najwięcej zainteresowanych osób na Państwa stoisko.


zapytaj o więcej szczegółów>>





W ramach udziału w wydarzeniu otrzymują Państwo:


- 30 zaproszeń dla Zwiedzających oraz e-zaproszenia, które mogą Państwo rozdysponować wśród swoich klientów

- informację w harmonogramie szkoleń rozsyłanym do zwiedzających o odbywających się na Państwa stoisku szkoleniach i prezentacjach
- wpis z danymi firmy do e-katalogu, który otrzymają zwiedzający
- 1 identyfikator z nazwą Państwa firmy i imieniem i nazwiskiem przedstawiciela na każde 3m2 wynajętej powierzchni
- adres internetowy Państwa firmy na liście Wystawców, jako dodatkowa forma reklamy

- miejsce parkingowe

Ważne daty

 

31.01.2019- przyjmowanie wpisów do e-katalogu
 

5.02.2019 - montaż
 

6-7.02.1019 - Food Interactive Days
 

7.02.2019 g. 16.00-21.00 - demontaż